2011/03/19

Dag 2

I helgen är vi hundvakt, så nu ligger det en rödbrun liten spanielkille på golvet hos mig och djuret. Vi ska snart gå ut i solen och njuta av en riktig långrunda. Vi får passa på, man vet ju inte om det är istid på gång eller inte :P

Jag fortsätter med listan från igår iaf.
Dag 2 - Meningen bakom ditt bloggnamn och din blogg.
 Tja, meningen bakom mitt bloggnamn är väl rätt uppenbar... Började ett nytt kapitel i livet samtidigt som jag började blogga... så, så blev det.
Meningen bakom bloggen?  Helt enkelt ett forum för mig att skriva/tycka/gnälla av mig. Om allt mellan himmel och jord, som råkar beröra mig just då. När jag blev hundägare, så handlade bloggen nästan uttryckligen om Kitchi, vilket blev lite tjatigt. Så han fick en egen blogg. (Kitchis blogg)
Eventuella läsare är väl bara en bonus, men väldigt uppskattade! :)


Dag 1 - En nytagen bild på dig själv och 10 intressanta fakta om dig själv. -Check!
Dag 2 - Meningen bakom ditt bloggnamn och din blogg. -Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar